Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü

Gyakran ismételt kérdések

Kiszállítás Díja

Mennyibe kerül a termékek kiszállítása?

Ha a vásárlás értéke eléri a 50 000 Ft-ot, akkor a kiszállítás ingyenes, nem számítunk fel érte díjat.

Amennyiben a vásárlás értéke 50.000 Ft alatt van, akkor jelenleg három eset lehetséges:        

Házhozszállítás esetén 2500 Ft költséget számítunk fel.

A díj magában foglalja a csomagolás és a szállítás költségét.

Szállítási idő, kiszállítás módja

Milyen módon jut el hozzám a megrendelt áru?

Klasszikus házhozszállítás:

Az árut a GLS vagy az MPL futárszolgálat szállítja ki a megadott szállítási címre.


Kiszállítás idő

A csomag legtöbb esetben 3-5 munkanapon belül érkezik     meg a megadott címre, vagy Pick-Pack pont átvételi helyre. Előfordulhat azonban, hogy néhány nappal később tudjuk csak feladni a csomagot; ennek okáról és a várható szállítási időről e-mailben vagy telefonon tájékoztatjuk vásárlóinkat.

Bizonyos időszakokban a megszokott 5 munkanapnál többet is igénybe vehet a megrendelt termékek kiszállítása.


A nap folyamán mikor érkezik a futár?

A futár munkanapokon érkezhet a csomaggal 8.00 és 17.00 óra között. Sajnos, a kézbesítés pontos időpontját nem áll módunkban előre egyeztetni. A csomag munkaidőben érkezik, érdemes esetleg olyan címet megadni, ahol napközben tartózkodik valaki. (Pl.: munkahely, otthon élő rokon, stb..)


Mi a teendő, ha mégsem kapom meg az általam megrendelt ruhát határidőn belül?

Érdeklődjön ügyfélszolgálatunknál az info@lacetti.hu email címen, vagy a +36 30/9389770-es  telefonszámon!

 

Mi a teendő, ha a megrendelt áru mérete, színe nem megfelelő?

Ha a megrendelt és kiszállított termék mérete nem megfelelő vagy mégis más színt, modellt választanál, lehetőség van a termék cseréjére.

Az átvételt követően, lehetőleg 3 munkanapon belül jelezze az info@lacetti.hu oldalon írásban.

Csak eredeti csomagolásban visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vettél használatba. A visszaküldött áru sértetlenségét (termék sértetlensége, eredeti csomagolás, ruhafüggők megléte) munkatársunk ellenőrzi. Ha a terméket használatba vetted, illetve nem tudod hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban visszavenni.

A visszaküldés és cseretermék kiküldésének díja a kiválasztott kiszállítási módtól függetlenül 990 Ft.

Amennyiben a termékről felbontás után derül ki, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a terméket ingyenesen kicseréljük.

Ha a csomag átvételekor sérülést találsz a dobozon, kérjük rögtön az átvétel pillanatában jelezd a futárnak, akivel kárjegyzőkönyvet kell felvenni. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk szállítást érintő reklamációt elfogadni.

Keresés